Skolan.....

Slutade skolan för drygt en timma sedan och åkte hem med pappa som slutade 3 och även Olivia åkte med. :)
Hon ville även att jag skulle rida Paleja lördag och söndag, så jag får se om jag inte ska göra ngt speciellt.
Alltid kul att få rida och pluggar man på det man missade när man var borta så har man ju all tid i världen i princip, förutom att man har fotbollsträningar också, har en på söndag men kan ju alltid rida före eller efter beroende på tiden.
Elevensval börjar nästa vecka som jag fattat det, kanske låter efter men som att jag gjorde moppe provet då vi fick all information om både idh och friluftsdagen som är på torsdag om en prick vecka vill säga. Aja nu ska jag se robinson.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0