Ridpass, uteritt

Hade tur idag och fick ta min kusins lektion då hon var borta och då har jag ännu mer tur att ridläraren fixar så att man får världens underbaraste. Vi red ute i skogen och Donald var fin, han har blivit som en helt annan häst nu under sommaren känns det som. Han stretar inte emot utan jobbar och accepterar stöd på tygel, vilket är jättebra. Så underbar och så bra, och alltid tänker jag att det är sista gången, men jag hoppas att jag får fortsätta rida honom ibland. Älskar min prins så häääääääääär mycket, jag fattar inte varför man måste växa och bli äldre och lämna alla små ponnyer och bara rida stora hästar. Aja, känns lite jobbigt nu men när man hittar en ny favvis så känns det nog bättre. Men det blir svårt att hitta någon som Donald, han är speciell och helt perfekt enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0