Home...

Hemma nu efter en härlig kväll med tjejerna (Fifa,Matilda,Felicia,Julia och Julia), åt ju först på kina och sen var det bio. såg Magic Mike och det var faktiskt en riktigt rolig film lite konstig men men. Imorgon blir det stallet hela dagen förmodligen då matcherna jag skulle döma är inställd pga översvämmning på plan, kanske låter konstigt men så är det elr så sa dom, så det får bli en annan gång och på tanke då hade jag kunna dömt några andra för det är ju faktiskt 3 andra som också ringt men som jag varit tvungen att tacka nej till för att man redan har jobb att jobba.....
Tragiskt jag vet men sånt är livet ibland och det är bara att hugga i och försöka göra det bästa av situationen eller har ni en annan bra plan som ni vill dela med er kanske!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0