Helgen....

Idag har jag helt och hållet glömt bort och blogga och såg att det inte bara var jag som hade gjort det, men iallafall så vaknade jag idag av att mamma kom in med fika på sängen och det var otroligt gott och sen såg jag 3 avsnitt av andra avenyn och sen gjorde iordning på rummet och så, sen blev det fb och lite annat på datan.
Sen har jag även sett på en film idag LOL som Miley cyrus är med i, ganska bra film i mitt tycke och aaa sen har dagen bara rullat på utan vidare nu ikväll har jag suttit och kollat på andra avenyn och det gör jag fortfarande tog bara en paus nu och kom på att jag glömt att blogg och jag mer så mycket om ursäkt.
Skulle verkligen behöva plugga lite också som att jag var ledig i onsdags förutom sista lektionen, men det tänkte jag göra imorrn om jag kommer ihåg det, har ju lite planer inför morgondagen och ska åka upp och rida en kompis häst och sen senare mot kvällen elr aa tiden vet jag inte så har jag träning. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0