Dagen

Började med att jobba, och då red jag Donald och han kändes toppen. Han var helt underbar, och det är då man aldrig vill sitta av. Han var så avslappnad och jag kunde arbeta han från första steg. Han blev dock lite seg, men sen, åh världens bästa kille, så är det bara. Vi skrittade ut en snabbis som uppvärmning och sedan red vi i paddocken där vi jobbade hästarna sedan skrittade vi av dom ute i skogen också. Fattar inte att jag inte kommer rida min underbara prins nå mer, det känns hämskt, särskilt när jag vet att det kan gå så himla bra. 
Imorgn rider jag han för sista gången, hua, älsklingshästen. Får hoppas att vi kanske kan starta en klubbtävling eller att jag kan rida han med skolan eller så, skulle verkligen bli överlycklig då!
 
Kollade också på hoppträning med syrran, Julia och Jenniefer, härliga tjejer det. Var kanske inte den roligaste träningen att kolla på men, det blev en regning tur på moppen hem efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0