2 ridpass avklarad idag....

Red både i min vanliga ridgrupp och även i min mosters ridgrupp då hon inte kunde komma, hon skulle haft Suzuki men Maria tyckte jag inte behövde rida honom utan kunde ta någon mer lite svårare, som att dom skulle rida i skogen, Fick välja mellan några hästar och tyckte att jag kunde ta Mistrz, en väldigt stor häst och pigg i vanliga fall men han var väldigt lat, skrittade ut med gruppen först sen travade vi i Paddocken och kan ju säga såhär att i skogen var han väldigt stel och loj, men när jag väl kom in i paddocken så vände hela, han var hur fin som helst, han har aldrig varit så där fin när jag ridit honom, visst nu brukar jag ju inte rida honom ofta men idag var han extremt fin tycker jag så jag blev helt nöjd men mindre glad då Madicken inte tog några kort eller så, sen fick man slänga i sig mat och vila lite smått sen så skulle jag rida Kupido, vi börjde också med att rida i skogen i både skritt och trav sen red vi mer i paddocken, Kupido var sådär, inte lika fin som Mistrz var men han var ändå fin, han blev väldigt pigg och bara skulle springa iväg på slutet men annars var han fin han med, lill pojken.
Jag är iallafall nöjd med veckans ridpass för denna vecka, får ju se om det blir något mer :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0