Skolan....

Gick väl bra idag, rätt vanlig dag också.
Hade tyska prov idag och visste fan inte ens att vi skulle ha det,
så vi får ju se hur det gick sen hade vi bilogi och gjorde inte så mycket utan bara diskuterade en fråga som skulle komma på provet sen på matten jobbade jag på väldigt bra idag och sen var det lunch,
det var något med kyckling och makaroner, fktiskt rätt så gott, gick att äta iallafall.
Sen hade vi historia på musiken, om olika musikstilar och sen hade vi so och där hålleralla på med sitt egna prov, ska göra 20 frågor själv och sen facit till dom sen plugga in det i huvudet och sen få det på prov om 2 veckor drygt.
Sen så var jag kvar på skolan i drygt 40 minuter och körde sedan direkt till stallet och red Frasse, galopperade lite smått idag, gick bra förutom att han var lite stark men slutade när det gick som bäst!
Nu ska jag plugga lite av varje ar ju prov imorrn och så men
hade så skriver jag mer sen om jag har tid!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0