Morgondagen

Imorgon är sista dagen innan påsklovet, gud så skönt. Blir först ridning på morgonen sedan skola för ett prov och sedan en två timmars föreläsning och sedan slutar man skolan, alltså en helt vanlig skoldag eller iaf nästan helt vanlig. Efter skolan blir det stallet igen och skritta Linnie, hoppas verkligen hon känns bättre också ska vi snart börja trava, det blir ju skojjigt. Aja, kommer ha ganska mycket imorgon för när jag kommer hem måste jag städa för på fredag kommer släkten för att fira mig på min artonårsdag så då måste det vara städat och snyggt. Så fullt upp, men på lovet ska det bli mycket uppdatering och mycket bilder, för de mesta dagarna kommer tillbringas i stallet såklart. Så hoppas att man har Linnie på lovet så man har lite att göra, stortjejen. Men nu ska jag sova och hoppas på att jag får en bra häst imorgon och att provet går bra. Så hejdå allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0