Lovet börjar dra sig mot sitt slut...

Nu är snart hela lovet över, har tillbringat lovet med hästar och fotbollen sen bara varit hemma, ganska skönt att bara vara hemma, blir lite jobbigare när man måste städa.
Idag har man sovit till 12 och sen åt man thaimat, där det nya stället är och sen blir det träning vid 17 tiden på korpplan, hoppas det blir bättre väder idag, och inte så kallt.
Imorrn blir det birsta kulle jag tro sen blir det stallet och rida och sen ha övernattning med en massa barn tills på fredag och då ska jag också rida, sen i helgen har man match och kanske även träning. :)
Nu tänkte jag sitta en stund vid datan och sen ska jag väl göra mig iordning för träning,
längtar tills vi får träna på gräs! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0