Lite bloggning från mig

Passar på att blogga lite nu.
Nu har jag lite tid över och då kände jag att det skulle vara kul för er med ett litet blogginlägg från mig. Som ni vet så praktiserar jag på Vetrinärhuset Södra Berget i en vecka. Så det var min andra dag idag och det går väl rätt bra. Har sett lärt mig en del saker och nu vet man hur det går till och se, har även varit med och sett lite olika typer av problem/sjukdomar hos olika djur, dock har jag bara stött på katter och hundar ännu men hoppas att det dyker upp något annat roligt djur också. Det kändes iaf mycket bättre idag än igår, man vågar liksom göra mer och vågar fråga. Fast man skulle nog kunna bli bättre på det ändå, dagarna går lite halvsegt då man ibland inte har någon djurskötare/vetrinär att hänga på men när man väl följer med någon så lär man sig något.
Imorgon blir det praktik och sedan stallet för att rida och har faktiskt ingen aning om vem jag får rida, men just nu känns det som att det blir Sarah när typ ingen annan vill rida henne.
Hoppas ni inte glömmer bort bloggen nu då, för imrgon ska jag se till att hinna med och skriva om ridpasset! :)

Kommentarer
Postat av: Fannie

Hejhej! allt bra? :)

2012-04-25 @ 13:39:44
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0