Hmm

Näe nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite till hästskötarexamen, måste verkligen börja plugga på de nu för om cirka en månad så ska jag och några till ta hästskötarexamen om vi nu klarar det. Så nu är det bara att läsa och ta in så mycket kunskap man kan och hela tiden träna på de olika momenten man ska göra, så imorgon tänkte jag ta och knoppa min lille kille och linda benen, han kommer verkligen inte gilla de lillstackarn. Han hatar när man knoppar han, och det tar hur lång tid som helst också för han står inte still men nu ska jag göra det. Måste verkligen träna nu! :)
Godnatt alla bloggläsare imorgon blir det lite dålig uppdatering från mig tror jag, men på lovet då blir det mycket bloggande! :)
Lill Donni, min fina vackra kille! :)))

Kommentarer
Postat av: amanda

Fin blogg! följa varandra via bloglovin?:D

2012-04-03 @ 23:11:04
URL: http://umeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0