En kort liten text!

Man blir jävligt less....
Alla borde läsa!

men ridning är ju ingen sport, de är ju jätte lätt! ni gör ju inte ens något, ni sitter bara på hästen och låter en göra jobbet!'' HAA säger jag bara! Jag skulle bra gärna vilja slänga upp dom människorna på en unghäst, sen så får vi se hur länge dom kan hålla sig kvar! vi ryttare är dom människrona som utsätter oss själv för fara varje ridpass, vi är dom som är modiga nog att sitta på ett djur som väger 700 kg, ett djur som hur lätt som hlst skulle kunna döda oss om den ville! Jag blir så himla irriterad på folk som sitter och skriver att vi hoppar runt på hamburgare, att ridning inte är en sport och att fotboll är mycket svårare! jamenar, vakna! Vi riskerar våra liv varje dag, medans ni ligger och jämrar er för att ni har snubblat på planen! Om nu ridning är så enkelt, varför måste vi då ha skyddshjälm och skyddsväst när vi rider? jag har då aldrig i mela mitt liv sett en fotbollsspelare som springer runt med hjälm och skyddsväst på planen.. eller har jag fel?

Någon som håller med kanske!?

Bjuder på någon bild här också! :)



Kommentarer
Postat av: Flora

Ja jag håller med dig!

2012-04-22 @ 21:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0