Dålig bloggning ifrån mig!

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte bloggat något idag, har varit ute och städat på tomten våran idag med familjen och suttit fastklistrad framför datorn då det var sista chansen att få Sorraia på howrse. Så nu är det klart, får hästen alldeles strax.
Imorgon är det ingen skola för mig då min klass har praktik, så jag ska vara med min vän anna på södra bergets vetrinärklinik. Har börjat ångra mig att jag inte valde stallet istället, hade blivit så mycket lättare det. Men jag får hoppas på det bästa, men jag kan ju förvarna er om att det inte kommer bli så mycket bloggande från mig under denna vecka, då jag kommer jobba från 8-17 plus att man ska ta sig till och från stan. Men jag hoppas att jag kan slänga in något litet inlägg under veckan, men nu ska jag gå och lägga mig och vila upp mig inför morgondagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0