Dagen glider mot sitt slut..

Fotbollsträningen gick bra idag, sen har jag bara varit hemma och städat och även pluggat litegranna, blev inge stall idag, så det blir ridning typ hela nästa vecka istället men jag klagar inte, har ju teori på måndag i min vanliga grupp så jag har tur som har Frasse, blir även lite galopp nästa veckan som kommer, denna veckan är ju snart slut.
Imorrn är det match i Kuben mot SDFF, på konstgräs alltså och sen får jag se om jag måste jobba på stallet, men vid 3 ska man på 18-års fest hos kusinen min, trevligt trevligt! :)
Måste ju vinna imorgon, kom igen nu tjejer, taggaaaa!
En bild från i somras! :)
(Mid Nordic)
Längtar så jävla mkt till sommaren! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0