skolan+ridning...

Har haft en ganska vanlig skoldag men jävlig rolig tycker jag, en del somnar på lektionen hur många gånger som helst, men jag har haft engelska,matte,so,idrott och staffeten var ju lätt bäst, mitt lag ägde alla, haha sedan har man haft elevensval, hann med bussen idag KUNG men det gick inge vidare med skotten på idh.
Sedan skjutsade pappa upp mig till stallet och där pluggade jag först litegrann tills alva kom och vill spela kort som vanligt och då blev det inte så mkt gjort.
Ridskolehästarna har vacenerats nyligen så det blev bara ett lugnt pass idag men vi hade ändå markarbete och red elf som vanligt men det gick inge vidare, så vi behöver inte skriva något mer om den saken.

Saknar som fan!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0