Hemma nu från ncc...

Jaa idag hade man matte första lektionen och det gick väl sådär gjorde klart läxan och jobbade litegranna, sedan så hade vi idrott och vi delade upp oss i 3 lag och mitt bestod av mig,fifa,michelle,abbe och gibbe och vi körde killerboll och mitt lag vann jusklart 2 ggr av 3 (sedan stack typ alla) men så vare fotboll jag och abbe + gibbe i mål mot svensson och jossan + viktor i mål.
Ni kan väl gissa vilka som vann med typ 5-2, jo mitt grymma lag sedan så blev ju gympan som den blev för Pia är ju aldrig där!
Sedan så vare ju lite roligt också men ska inte nämna det så noggrant men sen hade vi so som vanligt och jag svensson och fifa satt i ett grupprum och jobbade stenhårt. hosthost.....
lunch sendan och engelska efter och hade pernilla som att christina var på väg till härnösand eller nått, elevensval vare sen då efter och hade fotboll såklart och det var ju typ dem vanliga tjejerna från mitt lag och sedan några killar från 7:an + Taher. ;)


Nu sitter man och vänta tills madicken ska hämta mig och då blire stallet och då
 ska man ha markarbete skulle jag tro på lill tjockisen min!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0