Hejhopp

Ja alltså känner ingen ork att berätta om skolan idag, längtar till morgondagen så in i bomben nu! Hoppning på eftermiddagen på bästaste Donald hoppas jag. Min ridlärare sa att jag skulle få tillbaka han nu när jag ridit två andra ponnyer dom två senaste gångerna. Och vi måste ju få träna lite inför helgens klubbtävling då vi ska hoppa 70cm (l:d) med omhoppning för första gången, om vi nu kommer så långt. Haha närå, min prins är bäst och jag är nöjd med han hur det än går! :')

Iaf så hoppas jag att det händer något kul snart för jag har jättetråkigt och mycket som går runt i mina tankar. Alltså man har verkligen fullt upp och det är ett under att man hinner blogga. Men aja, ska försöka göra det lite roligare, sedan så skulle det ju vara kul med ny header nu när vi är tre stycken här också, men vi får se. Haha vi alla tre är typ sämst med datorer ;)


Utan dig skulle jag inte klara mig
Du är bättre än bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0