Freitag!!

Okej såklart så har man ju varit på skolan som vanligt och red Sarah på idh och hon var väldigt fin men inte lika fin som förra gången iallafall så tyckte Ida att jag skulle byta till hon i träningsgruppen, men det tycker jag inte direkt, och nu är det en mindre häst i stallet pga att Zarina är privat häst nu.
 Iallafall så har man ju också tagit hand om 21 barn som ska sova över på stallet och jag och Madicken kom hem 5 i 12 och sen har jag varit där sedan 13:30-23:55.

Lång dag på stallet och det bästa med hela dagen var ju helt klart gulagången, (tror jag är döv)
Gud vad dem skrek men modiga var dem! :)

Orkar tyvärr inte skriva så mkt mer för imorrn ska man upp klockan 5. Yeahh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0