Den långa dagen... :)

Jaop först vare skola och började 8:35 skönt haha men då hade man svenska och sedan SO, då såg vi på en film om första världskriget och väldigt skönt att slippa jobba för en gång skull.
Lunch-Hamburgare och efter det blev det gympasalen som vanligt fast ingen tjej ville följa :( men iallafall så var jag där med killarna och spelade och sköt vi lite ÖVERALLT och sedan hade man tyska och såklart läxprov vad det nu är och det gick väl super dåligt och sedan åkte man till stallet och red Sarah på idh, hon var verkligen jätte fin och jag hade inte kunnat vara nöjdare för jag red ju hon när hon var som nyast så det var ju ett tag sen men grymt nöjd med henne!♥

TYVÄRR HADE JAG INGEN BILD PÅ HENNE!
Men är iallafall super taggad tills imorrn när vi ska klubbtävla första gången efter betet, 70 cm, sedan ska man jobba i klasserna 80 och uppåt. :)♥

Men efter jag hade ridit på idh så åt jag billys pizza och en glass sedan så åkte jag på dm-match mot sidsjöböle på hemma plan i bergeforsen och vi vann även den med 9-1 och gjorde även mål nämligen en med höger (första målet) och ett med vänster (tredje målet) iallafall så spelade vi riktigt bra och är nu i final den 9 november.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0