2 veckor....

2 veckor av skolan avklarad nu och det känns riktigt bra, hade först svenska idag och då jobbade jag med Sandra, och sedan vare prov på SO:n och jag blev riktigt nöjd med resultatet 74/74 riktigt bra och det var ju geografi prov och jag är ju inte så duktig om man säger så.
Men iallafall så hade vi lunch efteråt och då var det typ fläsksnittsel och pommes och sedan så spelade vi lite basket i gympa salen och sedan gick jag mot tyska och fick vänta ganska länge på Ingela så då gick jag och Albin och hämta ett kuvert, som vi skulle ha hem, det var information om nya betygskalan och om Åstön som vi ska till den 15/9! :)
Sedan gick vi till tyskan och den hade precis börjat och då hade vi läxförhör och sedan jobbade jag och Julia med ett häfte och sedan var det film eller en serie vi ser på med olika delar "Turkiska för nybörjare" och vi såg slutet på den vi var på och sedan sl´kulle vi börja på en ny men datorn funkade inte så bra så vi fick sluta en 15-20 tidigare. :P

Hemma nu har jag suttit vid datorn och nu ser jag på masterchef finalen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0