Trött?

Bara jag som känner mig väldigt trött? Man kanske bara blir det när man har sin skönaste skoldag :))
Iaf först skolan hade typ glosförhör på tyskan och vi fick liksom svaren så det var ju bra, sedan kemi, lunch och mentorsamling sedan stallet. Hade ingen teori då Maria (ridläraren) var borta utan kollade lite näär Felicia longerade Prisse. Sedan så hjälpte jag till med nån ponnygrupp och så. Sedan blev det lite snack med några och sedan typ hem, for hem lite tidigare än vanligt. Och nu ser typ familjen på Idol, har typ aldrig följt det förut men nu tittar vi på det iaf.

Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag hittar på men lite skolarbete måste in och sedan får jag ta och städa rummet mitt, låter som en kanondag det. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0