The day...

började dagen med sovmorgon till halv 10 och då hade vi matte i 40 min sen hade vi bild 135 min (2h och 15min)
sedan vare lunch och potatisen var riktigt god idag, brukar var hård och skinn på dem, men icke idag ;)
Hade sist men inte minst fysik och vi fick kolla på provet hur det gick och jag blev faktiskt riktigt nöjd asså, för jag tyckr det är så svårt och trodde ja skulle få göra omprov men det var nämlingen att jag hade väldigt bra svar och fick R+ på dem flesta och det va de bästa man kunde ha, men hade även R och några R- också.
Så himla nöjd som jag kan bli! :)

Gick sedan till Fifa och gjorde klart musik uppgiften om Magnus Uggla och vi glömde ju lite saker så vi fick ändra planerna om hur det skulle bli, men kommer bli asa snyggt och ett stort A+! hihi, man kan ju hoppas :P

Sedan så vare träning på ncc, sista träningen sedan är det dax för dm matchen mot alnö på norrporten på söndag klockan 14!

Synes!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0