Sova, kanske vore smart?!

Inte gjort så mycket idag utan teven och datan precis hela långa dagen och även pratat med en massa folk, har skött hästarna, blivit medlem på något nytt hästspel, lite likt stallet.se men aja det var lite roligt när man väl förstod och köpte typ 5 stycken hästar för 0 H€ och några hundar för 0H€, men sen har man ju suttit vid fb, bdb och spela.se och nu sitter man här och tänker att man borde gå och lägga sig och det tänker jag också för imorrn ska jag upp vid klockan 10.
Åka till stallet halv 12 eller nått sånt med Annelie och Linn, Linn ska ta gröntkort som jag redan tagit och då ska jag spendera dagen med Alva och sedan hoppas på att få göra nå lite roligare mot kvällen, nämligen rida istället för min moster och hon brukar ju ha Columbus, så jag hoppas han går att tränsa. :)

Visste aldrig att man kunde fästa sig vid en häst på en sån kort tid,
varje gång jag satt på dig, kändes det som tiden stod stilla!
Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra,
Du är värd allt vännen och att få åka när du inte 
mådde som bäst och sen att du skulle åka,
så att jag aldrig mer ska få träffa mig,
Det tog hårt men minnena med dig är oförglömda,
dem finns i mitt hjärta tills jag dör!♥
You are my angel,♥
You are so beutiful, it´s true!♥

SWEET DREAMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0