skolan och stallet....

Först var man i skolan och hade fett mycket ont i huvve det bara dunka och sedan fryser jag ju nästan ihjäl,hade först matte,sedan gympa och sedan SO och dåfick vi se på and världskriget på slutet.
Engelska sedan skulle sitta i ett grupprum med Alex och Gibbe men istället satt alex,gibbe,kevin och matte och gjorde ett engelskt test, så då satt jag med dem och sedan på idh hade jag fotboll och frös även där och satt och vänta på pappa i drygt 2 timmar och sedan satt man på simhallen till han slutade och for sedan till stallet.

Där hade vi markarbete och vi körde olika galoppsprång emellan 2 små hinder och hade normalt 6 galoppsprång sedan när jag ökade hade jag 5 och när jag minska hade jag 7.
Det vi jobbade med och pappa stod i cafeterian, från kl 16-20 och ja har varit hemma snaart i en timme :)

Min underbara prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0