One way to say it!

Förlåt, förlåt och åter igen förlåt för att jag inte bloggar något, men har verkligen fullt upp nu på dagarna och hinner inte alls blogga något från skolan. :/ Ske verkligen fösöka bättra mig men när jag känner att skolan och hästarna går före bloggen så finns det inte mycket tid.
Jag har sagt att jag ska fixa filmen sen tävlingen men det har inte blivit av då jag inte redigerat den en och så och så småningom ska det komma lite nya ridbilder också. Haha, känns som man säger mycket och inget blir av, men aja hoppas det blir bättre.

Bara skola idag och simhallen sedan typ inge mer och känner mig trött nu så ska nu dra mig till sängen snart!



Bjuder på en bild nu!
Jag hatar verkligen att vara med på kort, därav får djuren ställa upp istället! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0