Markarbete på bästa!



Som rubriken lyder, markarbete på världens bästa!
Uppvärmnigen gick helt okej, början då jag tog kontakt så stannade han och tjura på lite men gick sedan snällt framåt. När vi sedan började trava kändes han bättre, framåt och lite sur, haha. Sedan då vi gick över till galopp gick det bättre, galoppen kändes faktiskt bäst måste jag säga, bra fattningar fick vi till också. Sedan små hoppade vi typ små upphöjda bommar på volterna, först i trav sedan galopp och han höll kvar formen super. Så glad över älsklingen :')
Övningen, ja den gick rätt bra. Hade två små hinder med 6 galoppsprång mellan. Donald gick super, sedan la vi in ett till och sedan tog bort ett. Allt gick väldigt bra och jag red väldigt mjukt. Kändes verkligen som vi gjorde det tillsammans. Så nöjd med busen, han kan ju bara vi är på humör!
Sedan när vi trava av blev han ju rund och fin och helt underbar, satt där och kände mig glad.
Känns verkligen bra att det börjar gå mot det bättre i dressyren nu!

Hihi, snygg skiss va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0