En tråkig dag..

Ja, dagen som Matilda berättat så har det varit en städdag här hemma. Verkligen tråkigt, fast jag slapp ju städa då jag badade hunden. Så nu är hon ren och fin och har världens mjukaste päls! :)
Iaf, det tog lite drygt två timmar att bada och torka henne, och det är rätt jobbigt, varken Meicie eller jag gillar det så, vi är ju inte så glada. Meicie tycker bäst om då man har duschat klarrt henne och hon får torka sig lite själv på handukar och få lite godis, haha knasvovven!

Men aja ska ta hand om mina howrse-hästar nu tror jag så jag har det gjort, sedan får man se om det bli något bra på tv eller om man fortsätter dagen framför datorn.


Meicie♥
Bilden gick inte att vända :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0