Dagen

Jaa, sitter nu framför datorn med en kall trocadero-burk! :)
Nyss ätit middag och innan det var jag på dollar store med pappa och syrran. Handlade lite grejjer, bland annat 2 kollegeblock och 3 stiftpennor till mig. Har ju varit utan stiftpennor nu på skolan och hatar vanliga blyertspennor, så glad över att ha nya nu!

Skolan idag gick bra, tror jag. Inget speciellt hände, slutade fyra som vanligt och ja finns inte mycket att berätta. Men blir iaf lite less på en del i min klass ibland, dom ska lägga sig i allt. Eftersom jag går Natur så är många väldigt smarta och det finns vissa som verkligen tror att dom är bättre än alla andra, men det stämmer inte alltid. Men det kanske är i fler klasser detta förekommer, att då det är betygsnack så hinner man bara komma in i klassrummet så frågar "den" som tror sig vara bäst frågar, vad fick du? Och svarar man då, det säger jag inte så blir dom sur, själv berättar jag betyget till mina närmaste vänner då jag blir bra less på alla frågor hela tiden. Och ni ska bara veta vad glad typ hela klassen blev när denna person fick ett G på ett prov, så jag tycker man inte ska bry sig om det andra för det finns ju dom som det går mindra bra för och kanske inte vill berätta det. Men det känns som om vår klass typ tävlar mot varandra om vem som är smarta, men om ni tänker efter så är det ju ofta dom smarta som går natur eller har jag fel. Det brukar ju inte vara så att dom eleverna har svårt i skolan. Aja, jag är nöjd med mina betyg och mer säger jag inte om det! ;)
Jag vet att det är inte bara jag som tycker detta!

Oj, blev lite långt nu men det känns skönt att få skriva ut det.



Imorgon blir det skola, sedan markarbete så dålig uppdatering från min sida då om man inte hinner något på skolan!

Den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0