Då är det bara 3 veckor kvar till lovet!♥.....

Slutade vid 3 och sedan så slutade pappa halv 4, så jag åkte med han hem, gjorde klart provet på engelskan och sedan såg vi på någon film på svenkan och ska ta reda på vad den heter men vi har inte sett klart den än men det jag kan säga är att det är en klassiker.
Språket var riktigt roligt idag jag julia å nora jobbade tillsammans och såklart är ju Ingela omtänksam och ger oss läxa, wiho jippi, verkligen älskar hon.♥
Näärå men sedan så var det so och det är så himla drygt och b o r i n g, sista lektionen hade vi idrott och spelade bandy och mitt lag ägde ju stort vi spelade ju ut dem totalt om jag ska va helt ärlig och sedan körde vi spökboll och vi vann även det och 3 gånger som vi körde det.
Nu sitter jag vid datan och sen ska jag åka på träning halv 6, lite avslutningsträning bara.
bjuder på en bild på mig också!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0