Äntligen helg igen!!!!

Äntligen hemma, lite kort om dagen.
Först hade jag ju skola och hade först svenska och då skrev jag en text om en film, på SO såg vi film några gjorde omprov igen!
Sedan hade vi tyska ch då hade vi hörförstålse och jag hör inte vad dem säger, går ju så jävla fort men aja det gick ändå bra tycker jag och sedan vare idh, hade ju ridning som vanligt men bussen åkte bara förbi dem från ala så dem fick inte rida, bara en som fixat skjuts själv, så hon fick rida med Mariedalarna. :)
Tror hon blev väldigt nöjd över det men men hade Micron och det är andra gången jag rider honom så jag är väll nöjd men asså jag tyckte inte det gick så jätte bra men men fick iallfall beröm, så det tar jag ju åt mig.
Hade Elin Nornmark och vi körde lite voltarbete och jag kan verkligen inte sitta på Micron, det går bara inte hur studdsig som helst.
Har ingen riktigt bra bild på han men här kommer en!
(Han är en storhäst)


Sedan så åkte vi typ klockan 7 till våra kusin som fyller år idag, så grattis till hon.
Fick bland annat en hundvalp och mycket pengar :)
Jätte söt var den, ännu inget namn men det är en liten pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0