Nu är det pluggning på G!!

Skolan var väl skapligt lite trögt från början men sen så gick det väl.
Hade först tyska och har fortfarande inte fått något betyg på provet utan vi jobbade på med nya grejer och sedan så hade jag teknik och där håller jag och fifa på med en london buss och det går väl framåt kan jag säga och sen på matten jobbade vi på som vanligt vi som har klarat provet.
Musiken gick vi igenom lite takter och trummor och nå liknande och sist men inte minst hade vi SO och curt är ju sjuk så vi jobbade ju stenhårt eller inte, pratade mest bara.
Gick med olivia hem och sen var ingen hemma så jag följde med henne hem och vityp pratade lite och så, sen betämde vi oss för att åka till Paleja och så vi åkte dit vid typ lite efter 15 och då när vi tog in hon från hagen så haltar hon typ eller ja hon går inte riktigt som hon ska på det högra bakbenet så hon smsade någon som skulle kolla hennne och vi borstade och fixade Paleja och Ann Sofie kom efter ett tag (som hon hette) och kollade på Paleja och sa at om det vore hennes häst så skulle hon ringa vetrinären så vi väntade ett tag och sen ringde vi och berättade och Olivia var tvungen att ringa hennes mamma som var på väg till matfors till en fest hos Olivias kusin men så blev det inte utan vi var där i stallet och fixade och Julia och Linnea var också där som tur va! :D
Dom red och så och vetrinären kom och tillslut bestämde dem sig att dem skulle åka in i morgon och röntga benet och det hela började med att Paleja och Abel hade typ bråkat i hagen och även Abel ska in  morgon och röntgas han med.
Saknar dig så mycket, tiden som jag hade med dig,
finns alltid i mitt hjärta!<<3
Nu blir det pluggning på schemat för mig innan man går
och lägger sig och sover litegranna!
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna staaf

Hej! Bra blogg!

Kan inte ni börja göra outfits för både hästen och ryttaren? Tack! ;)

2011-11-15 @ 19:53:56
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0