Min lååååååånga dag...


Veckan rullar på och jag känner mig inte så pigg. Är inte riktigt helt frisk än men hoppas på att bli det snart!
Iaf, skolan och det gick väl bra, könde av lite huvuvärk på eftermiddagen men det gick ju det också. Hade som tur var bara idrott och historia, historian läser vi bara på valfri plats så det är skönt sedan på gympan var det valfri aktivitet. Vi spelade badminton och tennis vilket var kul, haha ingen av dom jag spelade med var särskilt bra så det var tur. Jag hade väldigt svårt med tennis då jag hela tiden sköt bollen för hårt. Men vil lyckades stå och bolla/skjuta till varandra ett par gånger. Sedan hem och kolla på tv och nu sitter man här framför datorn och ska börja plugga så ny ger jag järnet, fast vet inte riktigt om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0