2 senaste dagarna...

Igår hade man övenattning på stallet och det var ju en halloween övernattning som kom lite efter men barnen blev livrädda när vi berättade spökhitorier och det var ungefär 30 barn som var med och det är ju toppen bra det. Sov inte så bra men det gick väl och sen hade vi möte och barnkalas sedan for jag direkt till Olivia och då red vi och även Julia var där och vi red tillsammans först i typ hagen/paddocken och sen red vi ut en sväng och sedan avslutade vi i hagen/paddocken igen och det var riktigt kul och vi får se om jag får åka dit imorgon om jag inte har för mycket på schemat.

Red både Paleja och Tuxedo och Tuxedo var jätte fin och det var ju han jag red som mest och sen Paleja red jag ju litegrann, väldigt trevliga hästar som är jätte snäll åh söta:)


Har tyvärr inge bilder på hästarna men det kan jag fixa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0