Nedräkning

Min syster har redan börjat räknat ned till ridlägret, tror det var 19 dagar kvar idag. Haha och jag tror att det är långt kvar, men det ska bli kul. Vi ska iaf på Näset och vi har varit där en gång innan och kollat på tävling där, sedan inget mer, eller vi har pratat med en tjej som är duktig och tävlar där!
Det skulle vara kul om någon som hade varit där kunde berätta lite och så, jag har iaf hört att det är duktig hästar och så, så det borde vara bra. Haha det enda jag hoppas är att jag slipper bli sjuk på ridlägret, för det blev jag förra året då vi gick på ridläger på vår ridklubb. Haha, så det är liksom min önskan också att man får en fin ponny, hihi!

Men det är ju ändå långt kvar och jag skulle behövt en ny ridhjälm, lika så Tulda så vi får se om vi åker och kollar på några hjälmar nån dag, ni får gärna berätta vad ni har för någon och om dom är bra och så.
Jag gillar iaf hjälmen som jag har nu, men den har blivit liten och skärmen har blivit lite böjd..
Men vi får se....


 
Nu blev det en liten bild på Meicie då hon var valp! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0