Tråkig dag..

Idag har man inte gjort så himla mkt utan bara städat och sedan suttis vid denna dator och spelat spel, se.howrse.com ett väldigt tråkigt spel faktiskt men man blir tvungen att gå in varje dag och ta hand om sina hästar. Bara för att jag hade så tråkigt prövade jag min plattång som jag fick i julklapp och den funkar PERFEKT, plattade håret i ungefär 2 timmar kanske och det är hur jobbigt som helst men + pauserna jag tog några gånger så har säkert stått i 3 timmar.
Planerade med Alva och Madicken att vi skulle åka till hästarna på betet imorrn i Söråker, hoppas det blir fin väder imorrn då.

Resultatet blev jag väl nöjd med så en plattång med märket Babyliss är inte tokigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0