Sommaren!

Dagarna bara rullar iväg, sommarlovet är ju snart slut! :/
Fast jag har ju haft en väldigt bra sommar ändå, jag menar det är inte alltid man hittar tillbaka till en ponny man verkligen älskat. Världens bästa Nellie.

Alltså fatta känslan när jag hittade henne, hur underbart som helst! Kan verkligen inte fatta det, så det borde ju vara bästa sommaren för verkligen inget slår när jag fick träffa henne.
Det var ju rätt så roligt att jag hittade henne typ en månad innan syrran skulle ha fotbollscup precis närheten, det kunde inte ha blivit bättre, och att få se ponnyn man älskat så mycket och undrat vart hon har tagit vägen. Helt otroligt, jag hade också turen att träffa en eller snarare två supersnälla tjejer också, så jag hoppas verkligen vi fortsätter att hålla kontakt.

En kanon start på sommarlovet, och det börjar bli bättre, för snart blir det ridläger och sedan ska jag sommarjobba på stallet kommer bli skitskojj, men nu orkar jag inte skriva så mycket mer... :D


Världens finaste ponny!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0