Soligt och tråkigt

For aldrig till farmor och farfar idag då dom hade åkt till övik och jobbat. Istället så blev man hemma och inte gjort mycket alls. Var iaf och handlade mat förut med pappa sedan så har jag suttit inne typ hela dagen, fast det är ju rätt vanligt för att vara mig. Dom som känner mig väl vet att jag inte gillar solen, haha och därför håller jag mig inne och en till sak jag inte gillar är att bada, har faktiskt inte badat ute något i år. Bra va! :D Haha, lite konstigt kanske men tycker det inte är så roligt och tycker det är alldeles för kallt så är det bättre att strunta i och bada.

Men iaf så h skriver jag ju detta inlägg nu också på andra datorn spelar jag sims 2. Det är ett spel man aldrig ledsnar på, haha och typ det enda man inte ska klara ut. Men får se vad jag hittar på nu, jag kan ju också passa på att jag hatar att sitta still, det kanske man inte tror men så är det. Får se om vovven och katten är på humör för lite agility så kan man gå ut och köra lite sådant och då kanske det blir lite bilder också, får se helt enkelt! :)


Min lilla ponnyprins!
♥Världens bästa K-Donald♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0