Regnar

Nu har det nyss slutat regnat, men det börjar väl snart igen. Iaf så hoppas jag på bättre väder till veckan så man kan rida ute och så, för min del behöver det inte vara skinande sol och jättevarmt, men jag vill inte heller att det ska regna så någonstans där i mellan skulle jag vilja att vädret var. Hoppas ni fattar, men tro jag ska börja packa alldeles strax, för nån gång måste man ju börja.

Iaf så har jag inte gjort så mycket nu, men jag spelat en massa spel på datorn, vilket jag gillar. Haha, sitter jämt på våra raster på skolan och spelar en massa. Men iaf hejdå på en stund!


Bjuder på en regnig bild! (Dock ser jag väldigt lång ut på bilden!:/)
Men jag och min prins är glada ändå!♥

Kommentarer
Postat av: jenniefer

svar: ja okej :) ja det finns ju faktisk många som är mycket längre :) men du ser inte för lång ut på donald iaf :) ni är perfekta

2011-07-23 @ 19:30:15
Postat av: jenniefer

hihi ja men då kan vi säga såhär båda ser perfekta ut på sina hästar :)) heh :')

2011-07-23 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0