jadu

Då har man nyss ätit hamburgerare och nu sätter man sig och sköter sina hästar på howrse, som är så jobbigt och tråkigt men imorrn tänkte jag och syrran åka och köpa nya ridhjälmar och den ska vara svart har jag bestämt.

Några förslag?!?

Ridhjälm Active CRW 

Hi-Lite Pro Plus CRW






Det är ju så att man inte blir bättre på att rida pga av ryttarens utrustning, och endel kanske kan hanskas med pengar vilket vissa inte kan och alla har inte föräldrar som betalar åt en än.
Man är liksom ganska bortskämd då man får nya ridstövlar varje vecka och inte betalar något själv. Håll saker du inte vet något alls om för dig själv för jag är så mycket smartare än du, hoppas du förstår, eller kanske inte för du kan verkligen ingenting.

Ryttaren blir inte bättre pga ryttarens utrustning, det är ryttaren som är bra och skit föllständigt i vad du har för utrustningen för man blir verkligen inte ett dugg bättre med en john whitaker hjälm som en vanlig ridhjälm, bara en åsikt liksom.


Kommentarer
Postat av: Moa

Ridhjälm Classic CRW

2011-07-18 @ 22:29:09
URL: http://moawiikstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

okej :)

2011-07-18 @ 22:32:38
URL: http://knutarna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag har haft en classic inget fel på dom, men känns tråkiga.

Och Active är snyggare! och ser skönare ut med luftgrejjsen :)

2011-07-18 @ 22:56:00
URL: http://teambracke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0