Hemma igen!

Äntligen hemma, näe nu skojjar jag!
Har haft en helt underbar vecka med fyra otroligt bra vänner, haha! :)
Iaf så längtar jag tillbaka och önskar att det inte var slut än, vi har ju haft så himla roligt och lärt känna varandra mycket mycket bättre.

Iaf, vi Timråborna tog över stallet typ, närå men det var jag, Alva, Matilda och Tim från vårat stall då också träffade vi en jättesnäll tjej vid namn Sofia som vi varit med. Haha, ingen lyckades splittra timrågänget, men vi har iaf haft riktigt kul retats, busat och ridit och en massa annat. Och jag hoppas verkligen att vi alla kan bestämma att vi åker dit igen nästa år alla tillsammans.


Tänkte berätta lite mer senare med lite bilder och så och mycket mycket mer, vi har gjort en massa grejjor och allt var kanske inte så smart, men aja! Håll utkik! :D


Du är den jag behöver, jag har saknat dig så!


Kommentarer
Postat av: sofia !

hahah mitt namn finns me i en blogg (y) stolt chey komma fortsätta läsa denna bloggen! Hahah

2011-07-30 @ 19:12:36
Postat av: Matilda

gilla gilla :d

2011-07-30 @ 20:00:45
URL: http://knutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0