Ha de så bra!

Nyss vaknat nu då, så ska väl ta och fixa det sista för kvart över åtta tar jag moppen och börjar åker, då den ska på service då jag är borta, sedan lämnar jag den på service och pappa hämtar upp mig, får se vem Matilda åker med. Sedan kommer vi inte hem förns på lördag eftermiddag, så då kommer det väl något inägg och en massa bilder hoppas jag.

För er som vill följa bloggen medans vi är borta så kommer det en massa tidsinställda inlägg så hoppas det blir bra! :)

Ha de så bra, för det ska vi ha! :D


Jag älskar dig, glöm aldrig det!♥

Kommentarer
Postat av: jenniefer

ååhh tack madicken :')

2011-07-25 @ 11:36:36
Postat av: bästa

hej the knut har ni det bra på ridlägret? :D

och vilka hästar har ni? :D

// alice

2011-07-28 @ 00:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0