En snabb...

Nyss typ ätit middag, kanske lite sent men bättre sent än aldrig! :)
Iaf, så fick vi en helt främmande liten fyrbent på besök, jag och mamma satt i soffan också kollar jag bort mot soffan så står en svartvit katt i våran lilla hall, och jag bara "titta en katt" haha inte ens vår hund eller katt hade upptäckt den, men jag gick mot den och då sprang den ut igen. Haha, lite så där halvkul, fattar inte vad den lilla katten riktigt tänkte på.
Men nu måste jag verkligen försöka packa klart, har liksom ganska så mycket kvar. Sedan måste ju jag komma ihåg att tanka moppen också, känns som att jag kommer glömma något!


Tänk om jag bara var lite yngre, då hade vi haft en lång framtid framöver!
Du kommer alltid ha en del i mitt hjärta!
♥K-Donald♥

Kommentarer
Postat av: jenniefer

eller så köper du han och tävlar avd b :D han kan ju ändå bara tävla de än :D fast ja

2011-07-24 @ 22:48:56
Postat av: jenniefer

ihihihi ja madicken ni passar verkligen utmärkt tillsammans och det finns ingen som kan rida han som du men ja tack :') det hoppas jag också kommer inträffa :D han är bäst llill poe :D <3

2011-07-24 @ 23:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0