Dags att sätta igång..

Nu ska jag snart sätta igång att städa rummet, dammsuga och torka golvet. Hua vad jobbigt, jag hatar verkligen att städa men det måste göras även fast jag inte tycker att det är så jättestökigt.

Sedan halv två blir det mastershef på åttan, älskar att kolla på det programmet. Vet inte riktigt vem jag hejjar på men det är kul att kolla på, det svenska mästerkock programmet var inte alls lika bra tycker jag.


Sedan på eftermiddagen så drar jag och Tulda (syrran för er som inte vet) till Bergeforsen och ska kolla på hoppträning som börjar halv åtta, tror jag iaf, annars blir det väl andra planer och för att påminna mig själv så måste jag tanka moppen :) Annars lär vi nog inte komma dit...


Världens bästa moppe, nästan iaf!... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0