Dagen

Har varit och köpt lite godis och dricka på Lidl och sedan när man kom hem blev det att städa lite och bada vovven, så just nu torkar pappa Meicie(hunden) och snart ska jag ta över igen. När det är klart måste jag packa klart det sista och sedan är man typ klar. Har pratat lite med Alva också och hon har heller inte packat klart, men hon längtar hon också.
Det ska bli spännande att komma till ett nytt stall och se hur dom gör där och så, man får säkert lära sig en massa nytt och testa lite nya grejjer, själv tror jag att jag kommer vara rätt så blyg av mig första dagen, innan man lärt känna alla och så. Men man får helt enkelt vänta och se. :)


Hihi, lill vovven Meicie!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0