Börjat packat

Jag har äntligen lyckats börjat packa lite granna! :)
Iaf så har jag packat lite och så, suttit vid datorn och kollat på lite avsnitt på serier som man kommer att missa då vi ska på ridläger, har faktiskt pratat lite med Alva om lägret och så, nu får vi bara hoppas det blir superskojjigt!:D
Eftersom lägret börjar klockan halv tio så vet jag inte om imorgon blir sista dagen vi bloggar på en vecka, men ska försöka hinna, ska iaf lämna moppen min på service på samma gång då det är efter vägen så det blev ju jättebra och därför kommer vi åka lite tidigare för att inte bli sen på lägret då moppen bara går 45-50km/h. Men hoppas att jag hinner med ett kort litet inlägg, ska försöka hinna göra några tidsinställda inlägg här, så glöm inte att kolla bara för att vi åker bort! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0