Betet!

Nyss hemkommen från betet!
Haha nästa hela dagen tillbringas där borta och jag kan inte fatta hur påhittaga vi är, haha mitt ute i ingenstans kan man vara i flera timmar, lite konstigt. Vi hade iaf mycket roligt jag, Matilda, Jenniefer, Alva, Julia och Susanna. Och vi gjorde allt möjligt ver lite med hästarna och såklart lite kortspel. Vi åt Thaimat och fikade som vanligt, sedan en massa annat skojj som jag inte orkar berätta om. Haha och det är ju alltid roligt med Alva som fick en idé, hon tycker vi ska tälta där. Tror inte det blir av men det hade säkert fungerat. Jag hoppas iaf att vi hinner åka dit någon annan gång och har lika roligt.

Sedan pratade jag, Matilda och Alva en hel del om ridlägret! :)
Alva sa att vi skulle iaf få rida i samma grupp alla tre så det var ju bra, sedan får vi väl se hur det blir. Hoppas på ett bra ridläger.


♥ 

Kommentarer
Postat av: elin wessberg<3

söööt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0