Ändrade planer..

Blev lite annorlunda än vad jag tänkt idag, som rubriken säger..
Iaf vid halv fem åkte jag och syrran bort mot lögde då vi skulle träffa Alva där fem. Vi skulle vara hennes hästskötare idag då hon skulle hoppträna för Nina. Så vi hämtade Mulle (Alvas ponny) och gjorde han snygg sedan red hon och vi gick bort mot Nina, är en bit kanske tog en 10minuter. Sedan kommer vi dit och får reda på att Alva hade fått fel tid så hon fick träna med hästarna och själv har hon en B-ponny, men det gick bra, efter träningen släppte vi Mulle i en hage som Nina sa att vi kunda ha honom i och sedan kollade vi när nästa grupp hade träning. Jag och Matilda ville se Tim hoppa på sin nya ponny, jag red hans förra B-ponny Miramis förut och pappa jobbar med hans mamma så det är därför vi känner han och han är väl typ född 1998 skulle jag tro. Men iaf kollade vi på de och sedan när träningen började bli slut så gjorde vi iordning Mulle så vi kunde gå tillbaka. Så jag och Matilda gick och Tim och Alva red, ja det gick rätt fort att komma tillbaka då vi hade rätt så kul på tillbaka vägen sedan blev det att släppa ut Mulle i hagen och spelade lite kort tills Alvas skjuts kom sedan bar det av hemmåt.

Haha, ja det var det!


Bild från en annan Ninaträning! (Jag, Alice och Tim)
Matilda kommer med lite bilder snart tror jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0