Tuff dag...♥:´(

Kom till stallet vid drygt 3 och kollade på listan och skulle ha Mikron och som alltid var jag inte så överraskad faktiskt och ja arg blev man väl men bytte om och borstade och fixade honom och sen prata vi lite med julia och så tiden gick tillslut så när jag hade satt på benskydd så kommer lisa och vill ha lotus.
Så jag och lisa gick och fråga Annelie om hon fick lotus och att jag skulle ta sarah som hon egentligen skulle h och det gick bra, å jag red sarah på ett dressyr pass och hon var väldigt spänd från början men det släppte efter ett tag och hon blev super fin, är verkligen jätte nöjd med henne.
Men blev ju inte världens roligaste ridpass men det ska jag inte ta upp än utan det får ni ha koll på här om ett tag och nu är det inte länge kvar till julafton inte så snart blire klappar och god mat! :D
Var ju även en som fick elf i gruppen såklart men det var ju inte heller så överraskande för mig!
(Hade ingen bild på Sarah)


Jag älskar dig, du var/är bäst,
älskar dig världens finate!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0