Slår mig ner framför datorn...

....och äter godis och dricker kall trocadero. Kan inte bli bättre just nu, varit hemma hela dagen för att försöka bli frisk men inte det. Fortfarande förkyld, fast orkar med lite mer nu. Mitt rum är nu julstädat och fixat, så nu kan det ta och bli julafton snart. Just nu ha jag iaf fastnat framför något spel som är ganska tråkigt, men måste klara ut det, haha. Men finns inte mycket annat att göra då resten av familjen kollar på hockey då Timrå spelar och jag är inte ett digg intresserad av det. Tycker det är mycket roligare att spela hockey på psp3 :) Imorgon kommer iaf släkten från mammas sida för att fira henne, så då kommer mina kusiner hit. Får väl se vad man gör med dom, vi brukar typ spela kort. Men näe, nu ska jag klara ut det där spelet, ha de! :))


Hejdå! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0