Skolsystern idag då! :D

Skola som vanligt och hade tråkiga ämnen, prov på engelskan, svenkan rättade jag bara det ja gjort i mongo boken, tyskan så gick vi igenom lite grejer till provet på måndag och sen stack jag till skolystern med Julia och hon kollade min arm. Trodde som Kent och pappa sa att jag bara slagit i den men skulle höra av mig ifall det blev värre. Kan ju typ röra den men har dock ingen kraft i den, kan bära mobilen men aa ni förstår hoppas det blir bra tills på onsdag då det är hoppning på stallet för det vill jag inte missa men det kan ju hända. :( Jag får hoppas på det bästa nu och får se hur det går. Hade genomgång på SO:n också till provet på fredag, hela jävla andra världskriget! Avslutade dagen med pingis och det sög för att det var dubbel och ja va ska man säga hade otur... Inge fotboll idag heller för min del men som jag hoppas så är det bra tills på onsdag för på fredag har jag ju cup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0